Jéje správně by to mělo být casch back, ale tím, že si budeme psát o bance vytvořila jsem nové slovní spojení (sranda musí být ne?).
Casch back, nebo charge back je lidově přeloženo návrat peněz. Je to, když něco koupíte/zaplatíte, ale služba nebo produkt nebyl dodán a vy chcete vrátit peníze zpět.
Ano i to se stává a hodně často. Obchodník má nastavenou automatickou komunikaci, nemá fyzickou prodejnu, nebo má sídlo v zahraničí a vy se nemůžete nikam dovolat.
A teď přichází na řadu voala CASCH BACK, neboli možnost požádat banku, přes kterou jste platili produkt, letenku, cokoli dalšího o pomoc. Pokud chcete být pořád S penězi v pohodě mrkněte tady >>
2. Druhý případ se stal, když dcera nedopatřením poslala peníze někomu jinému, než byl původní záměr. Platbu zadávala v telefonu a nenapsala předčíslí účtu. Opět požádala banku o pomoc. Banka, nyní jiná než v prvním případě, vyzvala příjemce peněz k vrácení částky, peníze byli vráceny do 14 dnů, bez potíží.
Kromě banky ještě existuje DAS, kterou také můžete použít v případě reklamací, nedodaného zboží apod.
Je to pojišťovna právní ochrany, kde můžete uzavřít toto speciální pojištění. Pojišťovna má sídlo ve Vídni, ale zde jsou obchodní zástupci, kteří jsou Vám plně k dispozici. Tuto pojistku vřele doporučuji. Již minimálně 3x nám pomohli vymoci peníze, např. z pojišťovny kvůli pojistnému plnění za úraz, nebo v případě, že prodávající nemovitosti nechtěl zaplatit daň z nemovitosti.
Vždy stačí zvednout telefon vylíčit událost a o zbytek se postarají právníci na druhé straně. Tato pojistka není až tak levná záležitost, ale nám se už mockrát zaplatila.
Ne vážně jsme jen lidé a někdy bohužel lidé omylní. Na shora uvedených příkladech vidíte, že nikdy není nic ztraceno. Ani v případě, že pošlete peníze na špatný účet, nebo když zaplatíte za letenky a let je pak zrušen. Důležité je, vždy si umět poradit.
Přeji Vám, abyste tyto služby využívali co nejméně, ale je fajn o tom vědět :-).
Mějte se fajn a zase někdy příště, mává Dáda, penězomilka